Tuesday, May 12, 2009

Candid Photography..Part 1

Salam..kawe kembali lagi..

Kali ini dengan candid-candid shoots seperti yang di janjikan sebelum ini...
Kalau nak di ikutkan aku memang minat candid ni dari dulu lagi..Selepas ade DSLR ni makin truk penyakit nye..hehehe..

First aku pakai DSLR ni aku outing kat Tasik Titiwangsa...dan ini merupakan candid shoots aku yang terawal..

test
Syok tgok diorang bersenam mase ni..Karnival GAZA di TTwangsa..

Untitledf-1
Suke aku tgok pic ni..awek tu happi je bersenam..aku lak happi amik pic2 orang kat cna..hehehe

ed-1
antara kandid terbaik yang aku dapat..

satutt
budak-budak UKM yang terlibat dalam karnival ini..maaf kualiti gambar kureng sedikit.

Kemudian aku pergi plak ke tempat kenduri member aku..Nije Sang Arjuna..ni masa adik dia kawin..hujan mase ni..tapi dapat gak amik beberapa gambar kandid di majlis ini..

DSC_2008Untitled-1
3 serangkai sedang berpayung..hehehe..Photographer yang otai pernah aku jumpe..

Ni plak antara koleksi model-model kandid aku...

DSC_0051DSC_9173
Adik aku Izzuddin dan member aku Nuri..Photo ini di ambil oleh my brother Amir..

Ok kite jumpa di part 2 plak k..dah mengantuk ni...babai..

No comments: