Sunday, May 17, 2009

Street Photography..

Street Photography..satu photosoot yang xasing di kalangan photographer sekarang..

Kali ini aku menampilkan gambar-gambar yang banyak aku ambil secara candid juga dan beberapa gambar yang tidak di kira pure candid,iaitu subjek menyedari gambarnya di ambil..

Kali ini aku banyak menggunakan Tele Zoom iaitu Nikon AF Zoom-NIKKOR 70-300mm f/4-5.6G
ini memudahkan kije-kije mencari shoot candid yang terbaik..

Sesi yang aku mengambil masa selama hampir 2 jam berada di Tesco Ampang dan juga berdekatan kawasan rumah aku memang aku gunakan sebaik-baiknya..

So..harap korang enjoy ndengan pic-pic aku k..


Jelingan di sebalik katalog..


Hello..Hello..


Adik ni sedang kyusuk bermain kuda..


Bakal model satu hari nanti adik ni.. Ape agaknya yang adik ni tengok ye..


Kasih seorang kakak kepada adiknya..





"Adik..jom naik..tgok abg nak jadi Spiderman ni.."


Cute Chinese girl..


Near Bus Stand @ Jalan Genting Klang..


@ Restoran mamak TaQwa..

3 comments:

PeQ GaRaGe said...

hohohoho..

maju doh loni..

sedak weh paka tele.. pinje meta..

kekekeke..

p/s: bnyk pic napok gelap.. biasolah.. indoor ek.. aperture plok f4-5.6

abam_zaim said...

btul tu..paling rendah dah ss kawe wat..nok wat rendah lagi kawe xdpt tahe tangan kawe..

PeQ GaRaGe said...

x dpat tahe??

tau lens panje n berat...
jgn oyak gitu..

jeles kawe..

kih3...