Sunday, May 10, 2009

HDR TIME Part 2...

Salam semua..sebenarnya malu nak posting pic2 HDR di sini...tgok pic-pic kat laman blog Cikgu Peq semua hebat-hebat..x tertahan oleh ambo yang nubis ini...

Tapi ambo posting la jugop pic yang xseberapa lawa disini...

ok saksikanlah...masa kejadian berlaku antara pukul 6.30 hingga 7.00 malam dan bertempat di jejantas berdekatan rumah kawe...

DSC_4607
maaf jika angle kawe xberapa cun...biase nubis..

DSC_4619 copy
ni la gambar Gua Batu Caves yang terkenal tuss..



2
Sekali2 diriku terlupa..aku kan dok kat jejnatas ini smbil melihat permandangan ni..ia mengingatkan aku apa tujuan aku dilahirkan di dunia ini..

3
pic ini dah upload sebelum ni tp kali ini aku edit2 skit lagi..saje torai...

last pic..pic pokok kekeringan..
DSC_4636 copy

ok sekian...tq to cikgu peq..

1 comment:

PeQ GaRaGe said...

kemah molek demo loni..

xleh lawan doh kawe bokali...

ekekekeke...