Tuesday, May 12, 2009

Candid Photography..Part 2

Bertemu lagi pada pagi yang redup ni..pagi ni cuaca agak mendung dari bilik pejabat aku ni...

Sebelum memulakan kerja elok juga aku upload lagi pic candid kan..Ok tanpa buang masa..

Pada sabtu lepas aku telah pergi ke Mid Valley meraikan besday adik pempuan aku..dalam jalan2 tu sempat gak shoot beberapa candid shoot tapi harap maaf kerana lighting kurang sedikit..

APECUTE
ni pic salah sorang pekerja di kedai ni..

ITA1
ade sesuatu kot kat mulut makcik ni..

U
cute little girl..

DSC_4733
aku suka tgok budak ni..comel sangat..malu-malu dia mase aku amik gambar dia..

DSC_4734
comel je tgok budak ni tido..mak dia orang iran rasenya..

DSC_4670
hai adik-adik..ni lak pic budak sekolah kot..lepas aku amik pic ni budak-budak ni dok tgok je kat aku..xtau la nape..hehehe

Ok last pic..ni keadaan semasa aku menunggu untuk naik komuter..sempat shoot gak..tertarik ngan gaya pakcik ni..tu y trus shoot..
Untitled-2

Tu saje koleksi candid-candid yang sempat aku shoot beberapa ketika ini..lama xkuar outing so xbanyak pic baru..

Terima kasih kepada semua model-model candid ini kerana telah menyumbangkan gambar-gambar yang cantik ini..Kerjasama anda amat saya hargai..
Sekian, wassalam...

No comments: