Sunday, May 24, 2009

Street Photography Part 2

Hari ni hari Ahad..hari minggu or cuti untuk warga2 KL..

di tengah2 orang lain lena di ulik mimpi dan berselimut..aku pagi-pagi lagi kuar menuju ke Tasik Metropolitan..

Kali ini aku ingin mengetengahkan Street Photography juga..Satu Stail yang menarik minat aku..

Aku bertuah kerana pagi ini aku dapat beberapa shoot menarik dari petunjukan Xtream Bike dari bikers yang boleh aku katakan sebagai OTAI..

Kali ini aku xde edit ape-ape..just shoot n post..hehehe...enjoyed it k..






















cukup saje kali ini..maaf kualiti gambar kurang baik..sebab xpakai upload dari flickr..

2 comments:

PeQ GaRaGe said...

demo keno blaja panning.. ataupon keno lajukan lagi shutter.. br objek dale gamba sharp..

kawe bnyk kali prektis amik gamba panning.. bnyk gok hok x jadi..

abam_zaim said...

kawe hok pic tu sbb kawe xingat nok betulkan shutter kawe..sblum ni kawe shutt lanscape..tu pakai ss slow
lpas tgok pic baru prase kawe xingat betul setting..